Hey guys, Sam here! Feel free to request at any time.

This song is my childhood. 

~Sam

Notes
2
Posted
8 hours ago
thecr00kedyouth:

vans-warped-tour-2013:

imagiine-the-bands:

ptv—oneshots:

dr00mz:

longboardsandpoppunk:

littlemiss-living:

sweatersandkellin:

holdon-tillmayy:

when you see the lucker stomp
you reblog the lucker stomp

and you forever reblog the lucker stomp

instant reblog the lucker stomp

Never listened to suicide silence but I respect the stomp.

WHENEVER MITCH IS ON YOUR DASH YOU REBLOG IT

No matter what kind of blog you are!!


Fuck, I love the Lucker stomp. That shit is fly as fuck. 

i really want the lucker stomp to be remembered in like 100 years time

thecr00kedyouth:

vans-warped-tour-2013:

imagiine-the-bands:

ptv—oneshots:

dr00mz:

longboardsandpoppunk:

littlemiss-living:

sweatersandkellin:

holdon-tillmayy:

when you see the lucker stomp

you reblog the lucker stomp

and you forever reblog the lucker stomp

instant reblog the lucker stomp

Never listened to suicide silence but I respect the stomp.

WHENEVER MITCH IS ON YOUR DASH YOU REBLOG IT

No matter what kind of blog you are!!

Fuck, I love the Lucker stomp. That shit is fly as fuck. 

i really want the lucker stomp to be remembered in like 100 years time

(Source: this-is-the-six, via musically-unhinged)

Notes
462707
Posted
1 day ago
bands-galore asked: hiii are you still doing shippity ships?


Answer:

I’m always doing shippity ships (:

Notes
2
Posted
4 days ago
Personal Blog →

Guyssss I made a new personal blog you should all go follow me and send me messages and stuff (:

Posted
5 days ago
panicattheamber asked: Can you ship me off my recent post of my self? Thanks :D


Answer:

You’re very pretty!!

I ship you with:
JAIME PRECIADO

Notes
1
Posted
1 week ago
Anonymous asked: Can I have a ship please? I'm 5'4 and kinda chubby/overweight. I have dark brown, curly hair, green eyes, and pale skin. And my eyebrows are on point heh. I also have a nose ring and stretched ears. I love music and play guitar and piano. I also really love art and really want to be a tattoo artist. Laughing is probably my favorite thing aside from holding hands yeah


Answer:

I ship you with:
OLIVER SYKES

Notes
3
Posted
1 week ago
Anonymous asked: Hi can you ship me? I'm 5'4 and have long red hair and I'm not really skinny. I'm very funny and I'm a very picky person. I love listening to music no specific genre just whatever I like...I listen to


Answer:

I ship you with:

AUSTIN CARLILE

Notes
2
Posted
1 week ago
Anonymous asked: I want a lesbian ship. Please? I'm 5'3 a little curvy, brown black hair and brown eyes. Size 6 gauges in one set of holes in my ears and 8 gauges in the other and I have my lip pierced once. I love Motionless I White, Avenged Sevenfold and Asking Alexandria and cats. (I hope that's enough to ship me.)


Answer:

I ship you with:
TAY JARDINE

Notes
1
Posted
1 week ago
Anonymous asked: Do you do lesbian band ships?


Answer:

Yup! As long as you say that’s what you want. (:

Notes
2
Posted
1 week ago
Anonymous asked: If so... My name is Amber and im 5'5. I have light brown/dirty blonde hair that comes just down my shoulders. I have blue gray eyes, and my favorite bands are p!atd, PTV, 5sos, om&m, ATL, and BVB. My favorite colors are the cool colors, I just can't decide >.< and my favorite animal is a panda :3 ship me plz? :) thx, love Ur blog btw :P


Answer:

Thank you!

I ship you with:

JAKE PITTS

Posted
1 week ago
TotallyLayouts has Tumblr Themes, Twitter Backgrounds, Facebook Covers, Tumblr Music Player and Tumblr Follower Counter